(Android/iOS) Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games fuskkod obegränsade ädelstenar
Feb 22, 2022 20:49:44 GMT
Post by riostylvakeguz on Feb 22, 2022 20:49:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsade ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Spelet är trevligt. Jag lever det men det är svårt att uppgradera dina redskap i Padang-kapitlet även om jag har fler rubiner eller mynt att köpa det och jag har klarat de tidiga nivåerna.
Indo-folk känner till denna mat överallt
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games Arkády nsdf
Bgus game ini. Mudah dan tidak memeningkn kepala atau berserabut semasa bermain. Spelet kommer att fokusera på allt. Game ini hanya tekan hujung jari saja dan bukan jenis dragging sebab klau drag agak menyusahkn dn lmbt... Tksih dev😘 oye... Bakgrundsmusik ordlek bagus. Terbaik bos!! Rekommenderas varmt 👍 hai semua... Dari Malaysia 🇲🇾 😊
HUNDRA
Bästa VIP-spelet
Varför säsong 2 inte är öppen för mig. Jag slutför säsong 1. Men öppnar inte om 2. Varför är det så??
mantap pak abu
jag gillar det här spelet
Det här spelet är fantastiskt. Det är roligt och grammatiken är inte dålig men jag tappade mina framsteg, jag spelade bara det här spelet i timmar och jag är just nu på nivå 12 eller något i kapitel 1. Hoppas utvecklarna fixar det här problemet.
Trevligt spel.. Enkel kontroll, uppgradera.. och ha en mycket solid historia.. du får spelaren att vilja veta mer om historien medan han spelar spel.. bra jobbat.. tummen upp..
Vänligen fixa felet, jag har alltid dubbla mynt men efter att ha sett tilläggen fick jag inte det dubbla myntet
Shamcy
🙁😕😬🙃😐😡😬🤔😠😑😬😑🤒🙂😡😥🙁😅😆😐
coolt spel
Utmanande, spännande och underhållande
Herregud
bra för alla
Äntligen nytt kapitel!!!
jag älskar det här spelet men jag gillar inte annonser 😭😭
Jag gillar att spela ..njut och överraska när man spelar ny butik.. Jag kan inte vänta cendol shop och rendang shop..❤❤
Saya suka game nya,lucu dan semua detail makanan,detail peralatan masak,bahan2nya,detail warung nya juga,sampai ada sambalnya juga.....keren ini Cuman di warung pecel lele level game nya terlalu lama jadi boring,harusnya setiap tempat baru ,15 level game sudah cukup,dqn variasi pembelinya juga bisa ditambah lagi.... Suka gamenya....tack
inte dåligt
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games Spillehall xmy
Jag kan bokstavligen inte installera den här appen, den fastnade alltid på 70 % och den är väldigt irriterande. Snälla fixa det ASAP!
Fantastiskt👍👍👍👍👍
Mini Block Craft სხვადასხვა gbmx
Jag njuter av det här spelet 😄😄😄😄
Bangga sekali! Gamenya bagus och menarik. Yuk kita support karya anak bangsa. Semoga semakin sukses untuk semua orang yang bekerja untuk terciptanya game ini.
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games アーケード sdg
Ibland fungerar inte dubbla mynt.
Kasian siskanya...ditendang² terus setiap selesai kapitel...🤣... Ampe kelar² kayaknya Siska cuma jadi pekerja doang, dah...🤣
Bra spel bat är hård bat är cool 😍
Jag avslutade den första butiken och jag kan inte gå vidare till nästa hyresgäst eftersom jag inte är ansluten till internet under speldagarna (när jag faktiskt gör det). Så jag försökte ansluta spelet till facebook, och det ÅTERSTÄLLER hela spelet?? Dessutom är det buggigt. Under spelandet har jag problem med att klicka på den tillagade maten, vilket resulterar i att den bränns. Jag avinstallerar tills detta har åtgärdats. Jag köpte spargrisen också en gång, men jag tror inte att den skulle kunna betalas tillbaka eftersom ALLA mina framsteg återställs.
Jag gillar det spelet .men det här spelet är vackert ❤️ Jag är så glad tack för selara Nusantara. spel från Indonesien
Ett mycket intressant och roligt spel med några mindre buggar men det är inte så illa. Annonserna var uthärdliga eftersom det trots allt är ett gratisspel. Historien var intressant och spelet var inte så svårt men det får mig att vilja fortsätta spela. Skulle älska att spela ett annat spel som detta i framtiden. åh! Tack så mycket för den nya uppdateringen. Kan inte vänta med att testa säsong 2! Keren banget 🤩🤩🤩
roligt spel och väldigt enkelt
bra spel..stil på lele-nivå men än så länge så bra...hej från Malaysia!!
De se hej
Roligt spel men inte riktigt njut av berättelsen, hoppa alltid över det eftersom det främst bara är ett drama som Renata stökat till, även om illustrationen är ganska fin
😡
sangat bagus
något nytt recept....
Säsong 2 bila?
Och jag gillar vanligtvis inte ens sådana här matlagningsspel! Jag älskar hur det här är utmanande, men inte omöjligt. Grafiken är bra och än så länge är uppdateringarna regelbundna. Kan inte vänta på nästa uppdatering redan! 😁
Bagus. Makanan nusantara yg cocok dng indonesien
Bara älskar det, så enkelt men ändå så beroendeframkallande
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games アーケード ywd
Jag gillar att laga mat.
Bra spel men spelet var så enkelt att det inte utmanade mig alls
Seru bgt, resto nya juga ganti ganti jafi ga bosen. Ceritanya aja yg kebanyakan jadi suka skip